Skip to main content

Posts

Cara Untuk Besarkan Payudara Dan Buah Dada Secara Tradisional

Cara Untuk Besarkan Payudara Dan Buah Dada Secara Tradisional l Payudara atau buah dada merupakan aset utama bagi seorang wanita. Wanita yang mempunyai buah dada yang besar  secara tak langsung dapat menarik perhatian lelaki dan bagi mereka yang telah berumah tangga, ianya dapat menaikkan ghairah suami apabila melakukan hubungan kelamin. Jangan risau bagi mereka yang mempunyai payudara yang kecik kerana dibawah ini ada disediakan cara untuk besarkan payudara dengan selamat iaitu melalui kaedah tradisional. Cara Untuk Besarkan Payudara Dan Buah Dada Secara Tradisional Petua 1:
1. Dapatkan beberapa helai daun sirih Melayu , ianya berdaun lebar dan berwarna hijau. 2. Sapukan minyak kelapa (seelok-eloknya dibuat sendiri) pada daun sirih. 3.Salaikan mengunakan api lilin dan tekapkan pada buah dada. Biarkan ia kering dan dibuat berulang kali.
Menurut orang tua yang memberikan petua ini , petua ini dipanggil ‘Petua Sayang Suami’. Semoga kebahagiaan rumahtangga puan-puan akan bertambah seri lagi d…
Recent posts

Juvana 2.2015.DVDRip.MKV.Full Movie

Sinopsis : Filem kedua ini meneruskan kisah Daim, Botak dan Ayam serta rakan-rakan mereka menyesuaikan diri di dunia luar sebaik sahaja hukuman mereka berakhir. Jalan cerita bermula daripada kesinambungan kejadian dalam filem pertama setelah Botak dan Ayam akhirnya dibebaskan lebih awal ekoran penglibatan mereka menyelamatkan orang awam ketika kejadian rusuhan yang dicetuskan oleh Lan Todak, ketua samseng yang memusuhi mereka sebaik sahaja mereka dipindahkan ke Sekolah Indera Sakti.
Setelah bertemu semula rakan-rakan mereka, Botak pulang ke rumah dengan penuh azam untuk memulakan hidup baru bersama ayahnya, manakala Ayam menuju ke rumah Apek untuk menjaga adik-adiknya seperti yang diamanahkan oleh Apek sehingga dia dibebaskan. Bagaimanapun, harapan mereka untuk masa depan yang lebih baik terpadam dalam masa yang amat singkat. Kini, ayah Botak seorang penagih dadah manakala adik Apek pula menjadi konco geng penjenayah yang dikenali sebagai Geng Jebat. Pada masa sama, Daim …

Polis Evo.2015.DVDRip.MKV.Full Movie

Sinopsis :  Kisah Polis Evo bermula apabila seorang Inspektor narkotik terbaik di Kuala Lumpur iaitu Inspektor Khai (Shaheizy Sam) ditugaskan untuk menyiasat dan menyelesaikan kes Syabu Naga yang melibatkan operasi pengedaran dadah di Terengganu. Meskipun kes ini mempunyai kaitan dengan kes yang dikendalikan oleh Inspektor Khai sebelum ini, namun dia harus bekerjasama dengan Inspektor Sani (Zizan Razak) yang bertugas di Terengganu. Ini kerana Inspektor Sani lebih arif dengan selok-belok negeri kelahirannya itu. 
Walau bagaimanapun, mereka berdua mempunyai personaliti berbeza. Inspektor Khai seorang yang tegas dan sering bertindak tangkas dan ini berbeza sekali dengan Inspektor Sani, yang lebih mengikut prosedur dan protokol. Ketidakserasian itu membuatkan misi mereka hampir gagal. Segalanya berubah apabila ketua penjenayah, Izrail mula melibatkan keluarga Inspektor Sani dalam kes ini. Inspektor Khai dan Inspektor Sani kini sedar mereka perlu belajar bekerjasam…

Cara Dan Tips Menjaga Payudara

Kesihatan payudara merupakan aset yang terpenting bagi setiap wanita. Oleh itu, setiap wanita haruslah menitik-beratkan penjagaan payudara agar ia kelihatan menarik dan sempurna. 
Berikut adalah beberapa tips untuk penjaggaan payudara:
1. Elakkan sabun terkena di bahagian puting payudara ketika mandi. Sabun boleh menyebabkan bahagian puting payudara merekah.
2. Ramasan payudara. Jika anda sudah bersuami, elakkan suami meramas payudara dari kiri ke kanan. Ini kerana, payudara boleh kendur jika berbuat demikian.
3. Pemakaian coli yang terlalu ketat adalah patut dielakkan. Kalau boleh gunalah coli yang bersesuaian dengan saiz payudara anda.
4. Sentiasa memakai coli. Ini penting agar penting bentuk payudara sentiasa kekal sempurna dengan sokongan coli. Jika tidak memakai bra, payudara akan sentiasa tergantung dan boleh berubah bentuk.
5. Air mani suami. Suami haruslah pancutkan air mani ke atas payudara isteri dan sapukan dengan rata. Teknik ini dapat menegangkan payudara isteri.
6. Elakkan…

Baca Novel Online : Hello Mr. Perfect - Karya Waniey Zakaria (Bab 1 - Bab 23)

SINOPSIS NOVEL HELLO MR.PERFECT

Muhammad Arif Fikri dan Ainul Mardhiah saling mencintai dan merancang untuk berkahwin. Namun disebabkan kerana peraturan yang telah ditetapkan oleh keturunan keluarganya yang mementingkan aspek LANGKAH BENDUL walaupun mereka adalah lelaki memaksa Arif mencari jalan penyelesaian. Selagi anak sulung tidak berkahwin, maka dia tak boleh berkahwin. Lebih memberatkan lagi apabila pihak keluarga Ainul hanya memberi masa selama enam bulan untuknya membuat keputusan. 
Alongnya, Muhammad Izzul Islam terlampau mengejar kesempurnaan kepada pasangannya. Wajahnya kacak, tinggi dan menjadi tarikan ramai. Namun dia terlampau cerewet dan memerlukan pasangan yang juga sempurna sepertinya. Terlalu ramai gadis yang berdamping dengannya namun tiada seorang pun yang dapat bertahan dengan sikapnya walau sehari dua.
Tiada pilihan, Arif cuba mendapatkan calon isteri untuk Izzul. Imbuhan juga diberikan sebanyak RM500,000 sebagai cagaran sekiranya gadis itu berkahwin dengan alongn…

Baca Novel Online : Kau, Aku, Kita - Karya Novelis Orkid Edyliyne (Bab 10)

DARI kejauhan Iman memandang muka tok kadi. Kepala digaru seketika kemudian wajah Iman dan Aus dipandangnya silih berganti. Kadangkala bibirnya tersenyum nipis. Ada kerutan pada dahinya yang memang sedia ada kedut itu.
“Kenapa, tok? Lambat lagi ke kita nak mula ni?” tanya Dato’ Ashari Irfan dekat ke telinga tok kadi. Macam resah aje tok kadi ni. Dia nak menikahkan orang ke, dia yang nak nikah? Sempat hati Dato’ Ashari Irfan bercanda.
“Tak ada apa-apa. Tak pernah kejadian macam ni berlaku. Pelik sekejap. Tak pernah berlaku macam ni. Pengantin lelaki dengan pengantin perempuan, dua-dua nama sama. Iman Firdaus,” jawab tok kadi selamba dengan senyuman nipisnya. Serban di kepala dibetulkan sebelum hendak memulakan segalanya.
Macam main-main pula tok kadi ni, desis hati Iman. Iman dah macam nak terbuang air duduk dekat situ, tok kadi boleh nak lambat-lambat pula. Kalau tidak disebabkan dia berpakaian serba berlabuci dan sulam itu, pantas sahaja dia akan lari mencari tandas, untuk melepaskan…

Baca Novel Online : Kau, Aku, Kita - Karya Novelis Orkid Edyliyne (Bab 9)

AUS memandang wajah Frento dengan dahi yang berkerut. Bukan permintaan dia besar sangat. Itu pun takkan tak boleh nak buat? Kata pereka fesyen profesional yang paling terkenal.
“Are you sure about that, dude? Really, really sure?” Frento membetulkan topi hitam yang berada di atas kepalanya.
“Yup! Aku sangat-sangat serius pasal benda ni.” Aus meyakinkan lagi. “That’s why I called you. Because I know you can make that thing for me.”
Iman yang duduk di sisi Aus tercengang melihat Aus speaking London. Pandai dan hebat rupanya Aus menggunakan bahasa lain selain daripada bahasa Melayu. Kadang-kadang terfikir juga yang dia layakkah dengan Aus? Yalah...Aus kan bergaya, berduit, berpelajaran, berpewatakan hebat dan bermacam-macam lagi. Tapi dia, apa yang dia ada? Berbau ketiak adalah agaknya kalau dah tak mandi beberapa hari. Tapi tidak pada hari itu sebab baru semalam dia ikut mummy Aus yang vouge pergi spa. Dia dah menolak bagai nak rak...tapi terpaksa juga ikut sebab daddy Aus sudah masuk c…